fredag 5 december 2008

så ja....

sitter hemma i lägenheten å tycker synd om mig själv...nu vet ja hur ja skulle se ut om ja var tjock...eller åtminstone om ja blev tjock på högra sidan av ansiktet...
har spenderat dagen med att titta på firefly....
fan vilken bra serie alltså...
typ western-sci-fi.... kan de bli mycket bättre lixom!!!!
snart kommer jojjan å de blir hamburgare å madagascar 2...verkar ju bli en lovande kväll....
imorogn jobb...hoppas hamsterfacet har gått ned tills dess men man ska inte hoppas på för mycket...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Whaaat? Han ser ju alltid så fräsch ut på tv? Och är känd för sitt hår. Han kan ju vara känd för att håret är äckligt förstås :p

Anonym sa...

Hrm. Jag vet inte det. Jag har sjuklig tandläkarskräck så jag skulle nästan kunna leva med att ha kvar mina visdomständer. Gubbstrutten är ju inte ens säker på att de skulle påverka mina andra tänder... "Det är bara i förebyggande syfte..." Pffft.

Anonym sa...

Hahaha :D Jo för jag känner ju att lite papper skulle göra mig mer säker... Jag skulle behöva tunga droger och sömnmedel...! Dessutom är jag inte bara rädd för borrandet utan mår rätt dåligt av hela "hejsan nu ska jag rota runt i din mun och klaga på ditt kaffemissbruk i år igen"-grejen. Och förmodligen behöver jag råna en tobaksaffär för att få tag i pengar också, haha :D

Anonym sa...

Jag klarade mig rätt bra ändå. Är bara lite stel idag. Men hade ju garanterat kunna dö!

Opiater? Spännande... Jag borde klara det. Är det sant att det blir en liten grop kvar som matrester och annat äckel trillar ner i? För det är jag rätt avigt inställd till också :p

Anonym sa...

Isch... min kompis sa att en makaron fastnat i hennes ... hål... eh.
I alla fall... ;)

Anonym sa...

Jag kom av mig lite måste jag säga. Men jag är faktiskt lite upprörd över att han vill slita ut mina tänder även om han inte är säker på att det vore farligt att låta dom sitta kvar och mind their own business liksom...

Anonym sa...

Jag fick nog nu när jag dels såg folk som jag vet är 15-16 där och sen fick höra att alla vet att man kommer in där utan leg och inte ens är intresserade av det för att "det är så mycket fjortisar där..." liksom... jaha.