onsdag 7 januari 2009

oh my god, oh my god, oh my god!!!!!!!


införskaffade idag ett par skor...ja tror fan ja e kär...de e sinnessjukt fina... utöver de så har dagen spenderats med att va i skpg tills målaren väckte mig...å inte någon slags porr historia a lá "åh vem e de som ringer på dörren?, åh! de va den sexiga einar som ska måla taket å kanske även mig"- historia, utan nu ska taket målas å inget annat. detta störde min sömn så ja va tvungen att gå upp halv jävla 8 på min lediga dag...de e inte ok... fast ja antar att de e sånt man får räkna med när man sover över hos föräldrarna... efter de drog ja in t stan å då köptes dojjsen... å efter de kollade ja på min böcker å sen ringde jojjan å frågade om vi skulle äta mat...de gjorde vi å nu sitter ja här å kollar på simpsons å, om man nu kan kalla de här de, bloggar...
ytterligare en super spännande dag i niklas liv!

1 kommentar:

nataber sa...

hej fjärt. haha ja kanske slänger in en, men du är ju ändå min. mohaha. nä inget har hänt. bara less. på skolan etc. ska skriva klart min rapport nu, därför är jag uppe denna okristliga timma. puss