måndag 12 mars 2012

Nicke vs. filmer

hej hej!
det här var verkligen inte iår!

anledningen till att jag inte alls uppdaterat är för att jag inte har uppdaterat bloggen... mer komplicerat än så var det faktiskt!

jag har egentligen absolut inget vettigt att säga förutom följande:

följande filmer behövs inte se och anledning varför ni inte behöver se dem:
hugo, jobbiga ungar, tråkig och allt för lång
the sitter, jobbiga ungar, rent allmänt sjukt jätte dålig och allt för lång
war horse, jobbig häst och allt för lång
extremly loud incredibly long, jobbig unge och aaaaaaaaallt för lång
young adult, jobbig tjej men annars ganska sevärd. fast nae... den var allt för jobbig...
the big year, den handlar om fåglar och har jack black i huvudrollen, enough said!

följande filmer borde ses
women in black, bara för att...
tintin, manlig kärlek när den är som bäst!

återkommer med mer lysande film och serie recensioner inom kort, eller finns det något annat intressant ni vill läsa om här, typ vilken tandtråd jag använder mig av eller vilka kallsingar jag gillar allra bäst just nu (dom vita eller de svarta?)!!!

2 kommentarer:

Caisa sa...

Hmmm- väldigt intressant!
Lägger även till Cowboys and Aliens till den listan, sjukt jobbiga aliens och en riktigt dålig Daniel Craig, hur kunde han någonsin bli skådis?

RealExams sa...

nice blog post i really enjoyed to read this post thanks for sharing this post.